Vid tidbokning via Apples webbokningssystem gäller följande.

Vi vill informera er om att tiden gäller endast vid lättare mjukvaruproblem och där felet kan lösas inom 20 minuter. Är det ett mer invecklat ärende eller ett hårdvarufel behöver ni lämna in datorn till oss.
Vår reparationstid ligger på cirka 3-5 arbetsdagar, i vissa fall kan det ta längre tid. Om datorn är utanför garantin kostar diagnosen/kostnadsförslaget 700 KR inkl moms om man väljer att inte gå vidare med reparationen. Accepterar man kostnadsförslaget stryks den kostnaden.
Är det garanti på datorn gäller det endast hårdvara och inte mjukvarurelaterade fel. Vid mjukvarurelaterade fel kostar det mellan 700-1245 KR inkl moms om man önskar att vi åtgärdar det. I annat fall ska datorn lämnas in med ett nyinstallerat system för att utesluta att det är ett mjukvarufel.
Är ni i stort behov av er dator finns det möjlighet att betala en akuttaxa på 1245 KR inkl moms, då börjar en tekniker diagnostisera er dator samma dag som den lämnas in men vi kan inte garantera att det blir klart samma dag beroende på felets art.
Ni är varmt välkommen att lämna in er dator hos oss.
Behöver ni konsulthjälp kan ni skicka ett mail till oss på [email protected]. Då ber vi vår konsult kontakta er för att boka en tid.
MVH, Data Distribution Service